Loading the content... Loading depends on your connection speed!
ZEBU MK-2 zawiera dwa oddzielne stereofoniczne efekty Delay i Reverb, które można dowolnie miksować z sygnałem instrumentu. Efekt ten pozwala na osiągnięcie bardzo szerokiej palety echa oraz pogłosu. Zebu jest wyposażony w wysokiej jakości 24-bitowy procesor DSP. Zebu posiada wyjście umożliwiające podłączenie efektu w konfiguracji mono lub stereo.
Efekt Taurus ZEBU MK2 reverb-delay
SPECYFIKACJA
REVERB – regulacja czasu efektu REVERB (0.5 – 10 s.)
DELAY – regulacja czasu efektu DELAY (50 – 1000 ms).
BALANCE – regulacja proporcji pomiędzy efektami REVERB I DELAY
REPEAT – regulacja ilości powtórzeń echa (0% – 90%)
EFFECT – regulacja poziomu efektów (miksowanie efektu z dźwiękiem instrumentu)
Zasilanie 9-12V
Autodetekcja polaryzacji napięcia zasilania
DC ASSISTANT: chroni efekt przed utratą sygnału. W przypadku odłączenia zasilania lub zbyt niskiego napięcia (<6V) efekt zostaje automatycznie przełączany do trybu "bypass”.
Możliwość pracy mono lub stereo
Wymiary: (Wys. x Szer. x Gł.) 65 x 96 x 144mm
Waga: 0,5kg
BB Preamp to chyba najlepszy przester typu overdrive/distortion z rodziny Xotic. Często używa się go do uzyskania charakterystycznego totalnie przesterowanego soundu brytyjskich wzmacniaczy hi-gainowych. Ma nieco uwydatniony środek, a struktura gainu jest… doskonała!
BB Preamp oferuje szeroką paletę brzmień. Ma możliwość czystego podbicia o 30dB, z dwupasmową korekcją o zakresie +/-15dB. Od krystalicznie czystego brzmienia do miękkiego, skompresowanego overdrive’u. Wyposażony jest w True Bypass. Może być zasilany baterią 9V.
Kostka ta używana jest przez Andy Timmonsa, Scotta Hendersona, Steve’a Lukathera, Grega Howe i wielu, wielu innych!
Cechą charakterystyczną jest doskonała reakcja na niuanse w dynamice. Nawet na maksymalnie rozkręconym gainie, dźwięk nie jest przekompresowany. Jest odpowiedni atak i długi sustain.
Podgitarnik ErgoPlay to sposób na rozluźnioną grę na gitarze i innych instrumentach strunowych. Można go w łatwy i dziecinnie prosty sposób ustawić indywidualnie dla każdego gitarzysty. Jest jest lekki, trwały i solidny. Podgitarnik chroni osoby początkujące przed niewłaściwymi pozycjami ciała, jak na przykład okrągłe plecy, skręcenie kręgosłupa, czy skośne ułożenie barków, których konsekwencją mogą być później poważne wady postawy. Amatorzy i hobbiści często mogą z pomocą ErgoPlay wyraźnie zwiększyć swoje możliwości artystyczne, a profesjonaliści, których domem są sale koncertowe całego świata, szczególnie cenią sobie podgitarnik w czasie wymagającego tournée.
Klasyczne SG w wersji Pro wyprodukowane pod szyldem Epiphone. Model ten uzbrojony w wysokiej klasy pickupy Alnico Classic PRO oraz w potencjometry push/pull z funkcją rozdzielności cewek. Nie sposób przejść obojętnie obok tej gitary, która wszystkim kojarzy się z Angusem Youngiem z AC/DC. Nie zapominajcie jednak, że na SG grali również tacy giganci gitary jak Tony Iommi z Black Sabbath, Frank Zappa czy Thom Yorke.
Legendarny przester Mike'a Fullera robiący furrorę na całym świecie!
Jest to konstrukcja mająca na celu oddanie wszelkich niuansów brzmieniowych znanych z dobrych wzmacniaczy lampowych takich jak 18W Marshall, VOX AC15 czy JTM45 rozkręconych na maksa!
Grając na tak rozkręconym wzmacniaczu lampowym, oprócz podstawowych składowych akordu słychać też niesamowicie bogate harmoniczne. Skręcając nieco głośność otrzymujesz kolejny zestaw brzmień na wyciągnięcie ręki. Czyste, szkliste brzmienia z nietkniętą górą i dołem. Tele brzmi jak tele. Les Paul jak Les Paul.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
WW-1 to klasyczny efekt wah-wah z możliwością ustawienia brzmienia oraz nowym, wygodnym sposobem włączania efektu. Cztery przełączniki parametrów brzmienia pozwolą Ci dobrać brzmienie do Twoich potrzeb.
WW-1 zabrzmi czysto i głęboko na brzmieniach czystych, bo nie “przesterowuje się” nawet przy sygnale z humbuckera. Na brzmieniach przesterowanych WW-1 nie będzie powodować “zatykania” brzmienia, dzięki możliwości zmniejszenia “dobroci układu rezonansowego” (Q FACTOR) oraz głębokości działania kaczki (DEEP). Przełącznik basów (BASS) przyda się, gdy gitara na “kaczce” ma brzmieć pełnym pasmem (bez obcinania dołu). Przełącznik głośności (VOLUME) pozwoli dobrać poziom sygnału wyjściowego, gdy kaczka jest aktywna. WW-1 posiada dwa sposoby włączania: tradycyjny (za pomocą przełącznika umieszczonego z przodu pod pedałem) oraz samoczynny (za pomocą czujnika postawienia nogi na pedale). Dzięki temu rozwiązaniu włączanie i wyłączanie “kaczki” jest o wiele szybsze i wygodniejsze, co daje nowe możliwości twórcze. Fotoelement zamiast potencjometru ułatwia operowanie kaczką oraz zwiększa jej niezawodność.
Doskonały cyfrowy efekt od amerykańskiego producenta Strymon – TimeLine. Strymon słynie z rewelacyjnych efektów cyfrowych, co potwierdzają efektem TimeLine, łączącym w sobie aż 12 efektów typu delay. Efekt w pełni stereofoniczny. Pozwala na zapisanie do 200 presetów od krystalicznie czystych i sterylnych studyjnych efektów po symulację starej taśmy razem ze wszystkimi zniekształceniami i przydźwiękami. Każdy z algorytmów jest taki skomplikowany, że wykorzystuje całą moc obliczeniową procesora. Możliwość sterowania efektem przez protokół MIDI.
Diablo to uniwersalny overdrive działający w zakresie od barw lekkich do średnio high-gainowych o wyjątkowej czułości na dynamikę. Zachowuje brzmienie Twojego instrumentu i doskonale przenosi technikę gry. Dzięki efektywnej i muzykalnej regulacji, Diablo doskonale radzi sobie z różnymi gitarami, wzmacniaczami i stylami gry. Ludzie używają go do tak wielu zupełnie różnych brzmień, że ciężko uwierzyć, że korzystają z tego samego stompboxa. Można się zakochać od pierwszego usłyszenia w tej niemieckiej kosteczce…
Podstawka TBWP to analogowe urzadzenie, które znacznie usprawnia korzystanie z efektów typu wah-wah. Używanie tradycyjnej “kaczki” wymaga włączania i wyłączania za pomocą jej wyłącznika. Wiąże się to z koniecznością wykonania dodatkowego ruchu, w trakcie którego granie jest niemożliwe. Podstawka eliminuje tę operację. Od teraz wystarczy postawić nogę na “kaczce” by ją włączyć i zdjąć z powrotem – by ją wyłączyć (pozycja w jakiej pozostawiamy pedał “kaczki” może być dowolna). Wyłączenie jest realizowane przez pełne ominięcie “kaczki” (True Bypass), co wyklucza wpływ układu kaczki na brzmienie gitary.
Klasyka Les Paul w wersji Custom Pro zachwyci każdego. Głęboka czerń korpusu z jasnym, wielowarstwowym bindingiem oraz złotym osprzętem sprawia, że instrument ten sam w sobie jest piękny. Jeśli dołożymy do tego jeszcze walory dźwiękowe, za które odpowiadają dwa świetne przetworniki ProBucker™, z dodatkową rozdzielnością cewek sterowaną za pomocą potencjometrów push/pull to otrzymujemy instrument doskonały w swojej klasie. Niezwykle uniwersalna i zdecydowanie godna polecenia gitara elektryczna.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Tradycyjna powłoka POLYWEB jest grubsza od NANOWEB. Dzięki temu struny te nie tylko mają wielokrotnie dłuższą żywotność niż struny niepowlekane, ale też czuć je pod opuszkami palców delikatniej i bardziej gładko, jednocześnie redukując przydźwięki przy stosowaniu techniki slide. Ich brzmienie jest zbalansowane, w porównaniu do NANOWEB można powiedzieć, że od nich cieplejsze. Brzmienie to utrzymuje się niesamowicie długo.
Legendarny overdrive – Tube Screamer TS9 – pod szyldem oryginalnych producentów. W stosunku do wersji pierwotnej, ma ulepszoną sekcję wyjściową by obniżyć niepożądane szumy. Jest to całkowicie analogowy przester wyposażony w układy JRC4558. Brzmienie jakie można uzyskać za jego pomocą to już legenda. Tak jak i OD808, OD9 oferuje miękki, naturalny overdrive podobny do wzmacniacza lampowego, bez negatywnego wpływu na brzmienie gitary. Może być również użyty jako CLEAN BOOST.
Najlepszy przyjaciel każdego gitarzysty – stroik nagryfowy, który szybko i precyzyjnie wskaże każdy dźwięk niezależnie od warunków, ponieważ odczytuje wysokość granego dźwięku za pomocą wibracji! Bardzo wygodny klips, obrotowa główka i jasny wyświetlacz czynią go doskonałym urządzeniem do strojenia gitary.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Fuzz Factory z serii Vexter jest identyczny jak jego droższy, ręcznie malowany odpowiednik, włączając w to diodę ON/OFF oraz gniazdo na zasilacz. Wykonanie nadruku inną techniką umożliwia obniżkę ceny.
Fuzz Factory to jeden z flagowych efektów Zvexa. Układ bazuje na germanowych tranzystorach new old-stock. Brzmienie nie ma naśladować żadnego z klasycznych fuzów, ale niewątpliwie kojarzy się ze starymi dobrymi czasami. Fuzz Factory posiada 5 gałek, podpisanych zgodnie z przeznaczeniem, choć nie ich działanie nie jest zbyt oczywiste. Regulują one różne parametry oraz bias, generalnie kształtując Twoje niepowtarzalne brzmienie.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Nowoczesna powłoka NANOWEB jest cieńsza od powłoki POLYWEB. Praktycznie nie sposób jej wyczuć. Odczucia związane z graniem są identyczne, jak w przypadku strun niepowlekanych. Ich dźwięk jest bardzo jasny i żywy. Dzięki ochronnej owijce ich jasne brzmienie utrzymuje się przez długi czas. Struny niepowlekane przy intensywnej grze potrafią stracić swoją jasność nawet podczas grania jednego koncertu. Struny powlekane Elixir NANOWEB nie są na to narażone. Ich klarowność nie ustaje nawet przy wykonywaniu muzyki wymagającej bardzo ostrego traktowania strun.
W dniu 6 grudnia 2021 roku sklep stacjonarny Nowa Nuta zakończył swoją działalność po ponad 9 latach funkcjonowania w Krakowie. Wszystkich Klientów serdecznie zapraszamy do wygodnych zakupów online, które oferujemy przez nasze strony internetowe: StrunyGitarowe.pl oraz InstrumentyDlaDzieci.pl
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij